Pristup stranicama za registrovane Alumniste
Počinju predavanja iz predmeta „Motori sa klipovima“ na Mašinsko-tehničkom odseku Tehničkog fakulteta Velike škole
u okviru Zavoda za elektrotehniku (u podrumu kapetan Mišinog zdanja), profesor Stevan Marković instalira prvi motor “sistema Dizel” od 10 KS
Na Tehničkom fakultetu izabarani nastavnici za predmet „Motori SUS“ (Aleksandar Kosicki) i „Laki motori i automobili“ (Aleksej Lebedev)
Uvođenje predmeta „Gasni motori“ (A. Kosicki) na Tehničkom fakultetu
Uvodi se predmet „Građenje motora sa klipovima“
Formira se Zavod za motore SUS kao deo Univerziteta u Beogradu
Osniva se Katedra za parne mašine i motore SUS (šef Katedre Prof. Aćim Stevović)
Štampa se prvi univerzitetski udžbenik „Motori SUS“ (A. Kosicki)
Izgrađena zgrada mašinskih laboratorija u kojoj će, nakon drugog svetskog rata biti osnovani Zavod za lake (avio) motore i Zavod za motore SUS (na uglu današnjih ulica Ruzveltove i Kraljice Marije)
U okviru mašinskog odseka Tehničkog fakulteta formira se Katedra za termičke mašine
Katedra menja naziv u Katedru za toplotne mašine
Katedra za toplotne mašine prerasta u Katedru za klipne mašine a uskoro nakon toga u Katedru za motore i motorna vozila
Osniva se posebna Katedra za motore koja u istom obliku funkcioniše i danas
odsek postaje modul za motore
Nazivi Odseka/Modula od 1972 do danas: Motori